12 farklı pariteyi inceleyip eşit oranlarda ana para ayıran ve al-sat yapan botumun grafiğini görüyorsunuz. Canlı olarak açalı 800 dakika geçti ve %2,5 kazandırdı. Sizce piyasa yükseldiği için mi yoksa algoritma sayesinde mi?
(Ben her paritenin durumuna göre oranını görebiliyorum.)
#bitcoin #btc #ethereum #ether #eth #akış

BTC işi pek incelemeye bakmıyor, al sat yaparak kar elde etmek çok zor... Düşeceği yerden zıplıyor yukarı falan filan...Botunuz ne kadar başarılı zaman gösterecek...
Ben de öyle düşünüyorum, yorumunuz için teşekkürler.
Son 800 dakika icinde BTC 7%, ETH 5%, LTC 9% artti. Herhangi birine parayi yatirsan buyuk ihtimalle daha yuksek getiri elde edebilirdin. Botun yaptigi transaction basina fee veriyormu acaba ondan dolayi bi kazanc dususumu oluyor? Sadece meraktan soruyorum, kesinlikle guzel bir fikir eminim optimize edip daha karli hale getirirsin.
Bittrex fee veriyor. Fee olmasa zaten botlar cidden ortalığı dağıtacak. Bunda bile feeyi saymazsam kar fırlıyor.
@ozanselte Gercekten sahane konsept.Dedigin dogru fee olmasa botlar bireysel yatirimciyi bitirirdi. Bence gelistirmeye devam et kimsenin hevesini kirmasina izin verme. Genelde hayatta hic birsey yapmayan insanlar, birileri birsey yapinca direk elestirirler.
@kzoo Çok teşekkür ederim.
amacın ne satmaya mı çalışıyorsun? Eğer satmıyorsan biz de faydalanalım diye yazıyorsan paylaşabilirsin.
Satmak gibi bir niyetim yok, öğrenciyim. Öğrenmeye çalışıyorum.
Algoritma grafiğe dökerken her şeyi USD'ye çevirip değer biçiyor. Ve genel olarak incelediğimde düşüşlerde kar oranı artıyor. Dalgalanmaları daha hassas yakalıyor.
@ardazeytin haklısınız tavsiye için teşekkürler 🙂 👍
Denek olarak kullanabilirim. Bu botlar nasıl işliyor merak ediyorum.
Kaynağı açık mı?
Temeli paylaşırsan oradan yürümek için güzel zemin olabilir.
Başarılar bu arada. Güzel çalışma.
Teşekkürler algoritmayı yine biraz geliştirdim. Dalgalanmayı azalmaya çalışıyorum. İleride ben de paylaşmayı düşünebilirim.