Linux kullanıcıları genelde neden windows yerine tercih ediyor. Windowstan artıları nelerdir tecrübeli arkadaşların cevaplarını bekliyorum.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kişileştirme. Hobi. (Onlar açık kaynak diyecek 🙂 )
Bedava
Güvenlik, ulusal çıkarlar, kararlılık, esneklik, açık kaynağın faydalarını görüp bunu destekleme isteği, sorunları çözme keyfi ile meydan okuma vs.
Özgürlük. İster GNOME kullanırım, ister KDE kullanırım, istersem hiçbirini kullanmam.
Sanırım iki işletim sistemi kuracağım sadece linux kursam oyundan eksik kalacağım windows kurup konsol gibi kullanacağım güvenlik ve hobi amaçlı linux. (Windowsun yanına linux kurmak)
Seviyorum ve Windows'a göre kontrolü daha çok kullanıcıya bırakan yapısı cezbedici.
yazılım desteği dışında herşey...
Richard Stallman'ın anlattıklarından cevap vermeye çalışayım. Bilgisayar sana ne yapıp ne yapacağını söylememeli. Biz bilgisayara emirler vermeliyiz o bize değil. Buna en amiyane tabirle özelleştirme diyebiliriz ancak çok daha fazlası var.
Free Software, Richard Stallman vb. keywordler ile araştırmaya başlayarak daha fazla şey öğrenebilirsin.