TV de yerli dizi izleyen bence sinemaya gitmiyor
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 296 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yoo, gidiyorlar. Recep İvedik ve türevi yapımlar o seyirciye hitap ediyor.
Hayır ya yerli sinema komediye bağlamış ama yerli tv dizisi aşk dram yalan dolan
evine 300" ekran yapacak paran varsa zaten bunların hesabını tutmazsında, neyse, o kadar ekranın, ses sistemin varsa ne işin var sinemada. 😀
Mısır da sinamada 5 TL, evde neredeyse bedava. Benim için o da bir kıstas. 😀
sinemaya çok nadir giderim ayda bir falan tv hiç izlemem türk yapımı sadece 1-2 yönetmeni izlerim. Amerikan ve İngiliz Dizilerini hiçbirşeye değişmem. Popüler olanları değil tabii kaliteli olanlarını.