Vestel 4K 40UB6300 40" 101 Ekran LED TV Fiyatı - Taksit Seçenekleri

Vestel 4K 40UB6300 40" 101 Ekran LED TV en iyi fiyatla Hepsiburada'dan satın alın! Şimdi indirimli fiyatla online sipariş verin, ayağınıza gelsin!
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • kurtcuk @kurtcuk

    yerli üreticilerin yyazılımlarının hızlı olduğunu sanmıyorum.

  • Hamdi @hamdi

    Mutlaka bir mağazada gidip, yakından inceleyin derim. Özellikle aynı fiyattaki benzer modellerle ilk bakışta panel kalitesini bir kıyaslayın.

  • Orcun @orcun

    Oyun olarak bakıyorsan input lag değeri en mühim şey. O yüzden sony tvler harici skalanın pek dışına çıkma derim. Hele ucuz 4k bunda şimdi 1080p açacaksın hem input lag sorun hem de üzerine o 1080p veya 720p leri düzgün upscale edemeyeceği için kötü görünecek vs. haklısın 1600 liraya 4k tv çekici geliyor ama denemeden görmedin etmeden almakta baya piyango bilesin. 🙁

    • arkey @arkey

      Fiyat olarak avantajlı o yüzden düşünüyorum. Input lagini nerden öğrenebiliriz ki.

    • Orcun @orcun

      @arkey Yabancı sitelerden ama vestelin de incelemesi vs. bulmak çok zor yabancı sitelerde vs. öyle adamlar var ki renk doğruluğundan ghosting'e kadar ne varsa ölçüyor. Sony de en ucuz 4k da 2700 falan. 🙁 Olmadı yerel mağazaya gidip teknosa vs. rica minnet ile müdürle konuşma vs. oradan birtane konsolu takıp deneyeceksin, baktın memnun ediyor haaa bu kötüymüş deyip çıkıp fiyat farkı varsa internetten ucuz olanı alacaksın. Ha yoksa teknosadan alırsın gelirsin. 🙂

    • arkey @arkey

      @orcun Maalesef bulunduğum yerde deneme şansım vb. yok. Ya bunu alacağım yada 1700 tl civarı full hd yabancı markalara bakacağım.

  • arkey @arkey

    Peki 4k şartı olmadan input lagi düşük uygun fiyatlı bir şeyler bulabilir miyim?

  • zatisahaneleri @zatisahaneleri

    Rtings'den TV incelemelerine bakabilirsin ama yerli üreticiler tabi ki yok. Hatta o kadar yoklar ki panel türü hızı falan kimse bilmiyor. LG 43uj651 oyun performansına rtings sitesinden bakıp alabilirsin. Acelen yoksa internette 2200 e kadar indiğini bir iki defa gördüm.

  • Joe @joe

    Benim evde 1000 liralik hilevel ve 2000tlye aldigim samsung tv var. Goruntude gram fark yok. Pc ve konsolla denedim. Ses kalitesinde ciddi fark var ama.

  • T A H A @ctg10

    Kardeşim Tv'nin Bende 49'inç Olanı Var. Tv Yandan Bakınca 30 Derecelik Bir Açıyla Renkler Önden Bakılana Göre Biraz Soluk Gözüküyor. Flash Girişinde Sorun Var Film İzlerken USB Cihazı Çıkarıldı Hatası Veriyor Aslında Yazılımında Sorun Var. Bende Smart Veriyonu Var Tv'nin Kendi Uydu Alıcısında Kanal Geçişleri Yavaş . İlk Açılınca Bir 15 Saniye Savsaklıyor Mesela Ses Açıyosun Açmıyor Daha Sonra Algılayıp Deli Gibi Fazla Açıyor Bu İlk Açıldığı 15 Saniye İçin Gerçerli. Tipi Felan İdare Eder. Yinede Memnunum Neden Bilmiyorum. Servis Bedava Kurulum Yaptı. Alırsan Sen Açma Kutusunu Felan Servisi Çağır. Yoksa Garanti Geçerli Olmuyor. 4K Zaten Tek Kanal Onuda Söyliyim Trt4K dan Başka 4K Kanal Yok. Gerisi 1080p. Paran Varsa LG Al Tavsiyem. Yoksa Vestele Talim Edicen. Ben Eğer Öğrenci Olmasaydım Asla Vestel Almazdım Yani... Okul Bitip İşe Girersem LG Alıcam.

  • H.Uğur ASMA @uykucuasma

    55' den küçük alma ben hala 40' deyim ve süper küçük geliyor.Hatta 60' den küçük alma.