İstanbul da yaşayan arkadaşlar Haliç'den kağıthane taraflarına yaklaşık 8 km bisiklet ile gitmeye kalkarsam ölme şansım var mıdır ? 😀 #tsbisikletkulübü
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kondisyonuna bağlı biraz. Daha önce yaptın mı ? Eğer yapabileceğini düşünüyorsan bence ölmezsin. Yani yorulduğun için. Yoksa trafikte bisiklet malum.
Kondisyonda sıkıntı yok biraz toparladım kendimi 100 km çevirebilirim. 😀 Sorun kondisyon falan değil anlayacağın hani ne bileyim trafik sıkıntısı acaba öldürmeye çalışan olur mu ? Yoksa okul ile pansiyon 1 saat ama her zaman mı bir saat onu tam bilmiyorum 8km bisiklet ile 15 20 dk da damlarım en kötü. Yağmur kış kar v.s fark etmez ekipmanım var. 😀
Hocam ciddiyim 😀 1 saat yolculuk yapmaktansa 15 20 dk da hafif tempoyla basar giderim okula. 40 dk uykum cebimde kalmış olur. 😀
@krycek Tersten gidilmez hocam sonuçta biz de aracız normal kurallara göre onlarla biz de eşit oluyoruz 😀 Emniyet şeridinden yardırırım diye düşünüyorum tabi sabah trafiğide farklıdır şimdi
Kağıthane'de nereye gideceksin? Merkez'e gideceksen gidilir. Bomonti Tünel'i çıkışından sonra Cendere yolu takip etmez, Hasbahçe parkının arkasından devam edersin.
Sanayi, Gürsel, Nurtepe vb. gibi yerlere gideceksen bol iniş çıkışı dar sokaklar ve yoğun trafik seni bekler.
Adalet sarayının hemen arkasında hocam oradan haliçe gidicem
Adalet Sarayından dereboyuna inişi bilmiyorum. Ondan sonrası kolay. Güzergahta ara sıra bisikletliler görüyorum.
@gascioglu Hadi ya Haliç köprüsünden falan geçmek nasıldır çok zor olur mu ki ?
@maximilianwagner Kağıthane'den Karaköy'e giderken Haliç köprüsünden geçmiyorsun ki. Altından geçiyorsun.
@maximilianwagner Eşitsen emniyet şeridinden gitmen yasak değil mi?
@seramik_demlik Adamlar 90 ile giderken şerit mi kapatayım dostum ? 😀
@maximilianwagner Sorumun cevabı bu değil 🙂
@seramik_demlik Sorunun cevabı tam da o ne ben onları engelliyor trafiğin oluşmasını sağlıyorum ne de kendimi riske atıyorum fıtı fıtı gidiyorum yan taraftan. sana bakarsam bisiklet yolu yok diye dışarı da çıkayalım. 😀
Bisikletle hem de 😀 öldürmeye çalışan çok ayrıca şöyle bir durum var 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=wcbpL0eK8dc
Bonus: Dönünce bunu dinlersin 😀 https://www.youtube.com/watch?v=L3gXxc9QgJI
Google maps toplam 45 dk diyor acaba ne kadar doğrudur ? Yoksa başka yerler v.s mi araştırayım 😀
@maximilianwagner İstanbul için konuşmak çok zor 🙂 ne desek yalan olur 😀
@alikoprulu29 Yahu burada olsa biraz sıksam 10 dakikada bile 8 km giderim ama orda arabayla giderken bile bir sıkıntı...
Araçların sağ taraflarından giderken çok yaklaşmayın, emin olmadıkşa (özellikle aracın sağ tarafına) çok yanaşmayın. Kimse sağ tarafını kontrol etmiyor. Üzerinizde, fark edilmenizi sağlayacak bir şey olsun mutlaka. Ayrıca, pek bilinmese/hatırlanmasa da dönüşlerde mutlaka işaretinizi veriniz (bisikletlerde sinyalizasyon olmadığı için).
Gerekirse ışıklandırmaları gündüz de takarım abi her türlü ekipmanm var sorun sadece ona rağmen öldürülmemek bir arkadan girip sakat bırakmasın.
@maximilianwagner Allah korusun; siz gene gerekli dönüş hareketlerini yapın. İstanbullunun ne yapacağı belli olmaz. Yan aynalar küçük, bisiklet/mopet gibi araçlar kolay görülemiyor (dikizden bile fark etmek çok zor). Gerekli fiziki korumalarınızı da kullanınız.
@lterlemez Acaba bu google ın verdiği veriler ne kadar doğrudur ? Bir yerden bir yere toplam 40 dk diyorsa aşağı yukarı o kadar mı oluyor yoksa 40 dk 1 saat olur mu ? 😀
@maximilianwagner Genelde normal şartlardaki sürelerdir o. Mesela yok açık ve standart 60 km/s hız gibi ama bahsettiğimiz yer İstanbul, istikamet, mesafe ve yoğunluğa göre değişecektir.
@lterlemez Neyse o yolu bir inceler ona göre karar veririm. Hava şartlarıyla bir sorunum yok fırtınada bile gider gelirim ama trafik olunca bir de önnümde kapalıysa o olmaz işte 🙂
Seni köprüden karşıya geçmeye davet ediyorum
Ne yapıcam hiç bilmiyorum 😀 Kira buldum 700 lira istiyor ee buna internet falan alsak daha pahalıya çıkıcak.