Fatih @fatihy 05 Temmuz 2017 - 20:15 #ikinciel Satilik logitech f710 Sorunsuz çalışır durumda 50 tl BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 2 6 Karma @karma Hangi şehir? 05 Temmuz 2017 - 20:17 Yanıtla Beğen Mesut Kahraman @vigilante Tetikleri ne durumda? 05 Temmuz 2017 - 20:19 Yanıtla Beğen Fatih @fatihy Bodrum. Herşeyi sağlam ve çalışır durumda 05 Temmuz 2017 - 20:26 Yanıtla Beğen Burak Özyürek @burakozyurek Kaç yıllık bu cihaz? 05 Temmuz 2017 - 20:37 Yanıtla Beğen Fatih @fatihy Ben yaklaşık 1 yıldır ( belki daha az) kullanıyorum. Benden önce @cemturgor kullandı. 05 Temmuz 2017 - 20:41 Yanıtla Beğen 1 Fatih @fatihy Ben aldım. 🙂 05 Temmuz 2017 - 20:55 Yanıtla Beğen İptal
Hangi şehir?
Tetikleri ne durumda?
Bodrum.
Herşeyi sağlam ve çalışır durumda
Kaç yıllık bu cihaz?
Ben yaklaşık 1 yıldır ( belki daha az) kullanıyorum.
Benden önce @cemturgor kullandı.
Ben aldım. 🙂