Umut Koçak @umtk 20 Haziran 2017 - 19:44 OnePlus 5 Tanıtılıyor İşte Detaylar BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 1 29 Umut Koçak @umtk Tasarım 20 Haziran 2017 - 19:45 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Kamera 20 Haziran 2017 - 19:45 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Ek 20 Haziran 2017 - 19:46 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Dash charge 3300mah pil 20 Haziran 2017 - 19:47 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk OnePlus 5 UFS 2.1 depolama ile geliyor 20 Haziran 2017 - 19:48 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Akıcı performans 20 Haziran 2017 - 19:48 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Özet başlıklar 20 Haziran 2017 - 19:49 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Yazılım 20 Haziran 2017 - 19:49 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Resmi Aksesuarları 20 Haziran 2017 - 19:50 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk . 20 Haziran 2017 - 19:50 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Fiyatı 20 Haziran 2017 - 19:50 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Satılacağı pazarlar 20 Haziran 2017 - 19:51 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Satışa çıkış tarihi 20 Haziran 2017 - 19:51 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Ve kapanış vakit ayırıp baktığınız için teşekkür ederim. 20 Haziran 2017 - 19:51 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Ekstra : Size sorduk siz kulaklık istediniz bizde koyduk 🙂 20 Haziran 2017 - 19:54 Yanıtla Beğen miscellaneous @theone Kamera işi ne oldu? dxomark felan diyorlardı. 20 Haziran 2017 - 20:09 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Lansmanfa dxomark felan denmedi kamera konusunda hoş bir hanım çıktı instagram da ben bunla çok güzel foto çekerim dedi bitti 🙁 20 Haziran 2017 - 21:20 Yanıtla Beğen supernova @supernova Müzik kalitesi dac durumu ? 20 Haziran 2017 - 21:03 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk Lafı dahi edilmedi ses ile ilgili sadece 3.5mm jak koyduk dediler. 20 Haziran 2017 - 21:19 Yanıtla Beğen 1 Servet @enigmasi Nasıl 5'e atladılar? 20 Haziran 2017 - 21:08 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk 1 - 2 - 3 - 3t - 5 aslında 5inci model ama dördüncüye 3t dedikleri için böyle oldu. 20 Haziran 2017 - 21:19 Yanıtla Beğen 1 Emrah Öztürk @emrah-ozturk Bir de 4 uğursuz falan diye yazılar vardı, o da bir sebep galiba. 20 Haziran 2017 - 21:37 Yanıtla Beğen Burak Yirmibeşoğlu @burak25 Çin'de 4 rakamı uğursuzmuş. Zaten 5. model diye yaptılar. İnşallah patlamaz telefon. (Malum Note'de sayı atladı. Sonra feci patladı...) 20 Haziran 2017 - 22:22 Yanıtla Beğen 1 Emrah Öztürk @emrah-ozturk @burak25 5. de değil aslında, bir de X modeli var. 20 Haziran 2017 - 22:45 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk @emrah-ozturk x, başka bir cihaz amiral seriden değil. 20 Haziran 2017 - 22:47 Yanıtla Beğen Burak Yirmibeşoğlu @burak25 @emrah-ozturk Doğru onu unuttum ama X zaten ilk modelin bir benzeri gibi bir şeydi. Pek satmadı da. 20 Haziran 2017 - 22:48 Yanıtla Beğen Umut Koçak @umtk @burak25 x orta seviye fiyata geçen senenin premium özellikleri diye çıkmıştı bir hatanız var. OnePlus serisi takısız direk 1-2-3 diye gidiyor zaten firmanın kendiside o cihazı bu aileye dahil etmiyor. 20 Haziran 2017 - 22:51 Yanıtla Beğen 1 Umut Koçak @umtk @yhackup japonyada z3+, z4 olarak satıldı yalnız 🙂 16 Ekim 2017 - 09:49 Yanıtla Beğen arandur @arandur Mimari farkı devasa. 21 Haziran 2017 - 09:10 Yanıtla Beğen 1 İptal
Tasarım
Kamera
Ek
Dash charge 3300mah pil
OnePlus 5 UFS 2.1 depolama ile geliyor
Akıcı performans
Özet başlıklar
Yazılım
Resmi Aksesuarları
.
Fiyatı
Satılacağı pazarlar
Satışa çıkış tarihi
Ve kapanış vakit ayırıp baktığınız için teşekkür ederim.
Ekstra : Size sorduk siz kulaklık istediniz bizde koyduk 🙂
Kamera işi ne oldu? dxomark felan diyorlardı.
Lansmanfa dxomark felan denmedi kamera konusunda hoş bir hanım çıktı instagram da ben bunla çok güzel foto çekerim dedi bitti 🙁
Müzik kalitesi dac durumu ?
Lafı dahi edilmedi ses ile ilgili sadece 3.5mm jak koyduk dediler.
Nasıl 5'e atladılar?
1 - 2 - 3 - 3t - 5 aslında 5inci model ama dördüncüye 3t dedikleri için böyle oldu.
Bir de 4 uğursuz falan diye yazılar vardı, o da bir sebep galiba.
Çin'de 4 rakamı uğursuzmuş. Zaten 5. model diye yaptılar. İnşallah patlamaz telefon. (Malum Note'de sayı atladı. Sonra feci patladı...)
@burak25 5. de değil aslında, bir de X modeli var.
@emrah-ozturk x, başka bir cihaz amiral seriden değil.
@emrah-ozturk Doğru onu unuttum ama X zaten ilk modelin bir benzeri gibi bir şeydi. Pek satmadı da.
@burak25 x orta seviye fiyata geçen senenin premium özellikleri diye çıkmıştı bir hatanız var. OnePlus serisi takısız direk 1-2-3 diye gidiyor zaten firmanın kendiside o cihazı bu aileye dahil etmiyor.
@yhackup japonyada z3+, z4 olarak satıldı yalnız 🙂
Mimari farkı devasa.