Çok ilginç bişi oldu.En azindan bana ilginc.Dun mining icin amd kartlar bulunmuyor 2bine filan satiliyor diye yazanlar olduydu.Ben de meraktan 1500e dun gece koydum.6 7 kisi hemen aradi bu sabah.Ben de noldugunu anlayamadan satmis oldum.Ilk defa boyle bisi basima geliyor. Saskinim su an.
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
türkiyede elektrik ucuz (Kura göre, bide sanayii sitesinde yapiyorlar bunu, yari yariya daha ucuz.) Piyasada kart yokki millet 400 dolardan rx480 aliyor. 🙂
kaça almıştın ve kaça sattın?
1180e aldim 1500e sattim
@vigilante 1070 hayırlı olsun. 😀
Kartin neydi hocam.
Sapphire rx480 1342 mhz olan model
@vigilante efsane kartlardan 🙂 arayip bulunamayan