@atalaykose Hali hazırda 25 kullanıcısı olanları değiştirmemişti, zaten değiştiremez elinde imzalı sözleşme var. Yeni abonelikler için değiştirmişti. Mevcut aboneler taahhüt bitene kadar bu hizmeti almaya devam edecek, taahhüt bitince işler çirkinleşecek gibi görünüyor.
25 mpbs şimdi 16 ya mı düşecek ben doğru algıladım değil mi ??
Sanırım öyle
Evet 25 Mbps 16 ya düşecek, bu yüzden Kablonet(Uydunet) 1-1,5 ay kadar önce 25 lik paketlerini 24 Mbps olarak revize etmişti, burada da konuşulmuştu.
@hakan-tuna verilen hizmette 25 yazıyor değiştirecek halleri yok ya
@atalaykose Hali hazırda 25 kullanıcısı olanları değiştirmemişti, zaten değiştiremez elinde imzalı sözleşme var. Yeni abonelikler için değiştirmişti. Mevcut aboneler taahhüt bitene kadar bu hizmeti almaya devam edecek, taahhüt bitince işler çirkinleşecek gibi görünüyor.
@hakan-tuna 3 e düşmekten yine iyidir 8 veya 16 olması denildiği gibi ısp lerin şerefsizliği ortalığı mahvediyor
16-5
24-8
Yanlarında dahil yazıyor , yani 8 e düşmesi için 17mbps ve üzeri olması gerek
Çakallıkta sınır yok
24 üzeri diyor. 24 8'e dahil.
Hayır 8 mbps 24.
Unutmadan sözleşmedeki paket değeri baz alınıyor yani 16mbit pakette olup evine 17 mbit hız gelen biri de 5mbite düşer