27 inç monitör için 4K fazla mı olur? 1440p yeterli midir?
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
full hd 24' 30 santim uzaktayım. Bence 4k nın hakkı 30' ve üstü ama denemek lazım tabii
ben de 1080p 24, o yüzden sordum. 24'te 1080p tam da, biraz büyüğü için 4 katı çözünürlük fazla olabilir.
15 inç te bile 1080p ye alışmak zor oldu. Bu boyutta 4k bilemedim.
4k'da eskiden windows sorun yaratıyorsun son windowstan sonra 4k ölçeklemesinde sorun yok, ikonlar falan iyi..
Asus Pb279q kullanıyorum. Ölçekleme yapmazsanız masaüstüne çözünürlük biraz fazla gelebiliyor. Ama Windows 10 ölçekleme işinde fena değil. Şimdiye kadar daha büyük monitör ya da daha küçük çözünürlük alsaymışım dedirtmedi.
27 29 inche kadar 4k ufak kalıyor. 4k için bence 30 inch ve üstü alınmalı diye düşünüyorum. Ben 29 inc Ultrawide LG var. 2560x1080 bile bazen küçük gibi geliyor 🙂 bi de 4 k filan olsa ekranın diğer ucuna dürbünle filan bakmak zorunda kalacaktım kesin 😀
@systemapps hem oyun için hem iş için. O yüzden ekran kartında sıkıntı yok. Belki 2 tane 1080 Ti alırım (tabiki iş için 😛 )
4k ekranda 2k oyun sorun çıkartmıyor. Flulașma sıkıntısı olmuyor ama kişiden kişiye değişir tabi, önce denemek lazım. 1080p çamurlaștırmaya başlıyor ama.