Hazır model grubu dağılmışken, Donanımhaber forumundaki efsane model konusunu paylaşayım 🙂
https://forum.donanimhaber.com/model-den-sogudum-millet-ss-li--57823768#57823768


Hazır model grubu dağılmışken, Donanımhaber forumundaki efsane model konusunu paylaşayım 🙂
https://forum.donanimhaber.com/model-den-sogudum-millet-ss-li--57823768#57823768


Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu arada teknoseyirde paylastigim ilk icerik, insallah yanlis birsey yapmamisimdir
etiketleri kullandığın sürece, sorun değil 😉
Evet güzel bir efsane. Geçen ben bir alntı daha yaptım konuda 😅 Hoşgeldiniz teknoseyire bu arada
Hosbulduk 🙂
🙁