#akış
General Mobile GM5 Plus alınır mı sizce? Son durum nedir?
Daha önce çok şikayet okudum ama Kapadokya fotoğraflı olanlarda sorun yokmuş galiba??
Kulaklık takınca saçmalıyor denilmiş. Bugün mağazada emektar cx-300 kulaklığım ile denedim. En azından denediğim 10 dk. içerisinde hiçbir sorun çıkarmadı.
Nougat ile gelen sorunlar da başka bir güncelleme ile düzeltilir diye düşünüyorum...
Ha bir de ısınma sorununu acaba işlemciyi yavaşlatarak mı çözdüler merak etmiyor değilim. One M9 'un Snapdragon 810 ile oluşan ısınma sorununu; HTC max. hızı sınırlandırarak yapmıştı galiba.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ben de almayı düşünüyorum samsung a serisi ile gm5 arasındayım.
Gps baglanma.hatasi.cok.deniliyor
telefon bende var. pek android oyunlarını oynamam. gba emulatorü bana yetiyor. bu yüzden oyun performansı nasıl bilemiyorum. ancak yazdığınız veya diğer sitelerde yazılan hiçbir sorunu yaşamadım.
Kapadokya fotoğraflı seriden mi sizinki?
@teknostil hatırlayamadım bakmam lazım. farkı mı varmış?
@hbnightingale Kapadokya temalı olan yeni seriymiş ve problem yokmuş (ya da daha az problemliymiş.) diyorlar.
@teknostil baktım şimdi de kapadokyalı değil ve köprülü ancak sorun yaşamadım ben.
Kapadokya temalı olmayanlarda ne problemi varmış ?
İnternetten okuduğum yorumlara göre; bildirim ışığının ekrana sızması, GPS problemi, 4.5G şebekede kopmalar, şarj ile ilgili sıkıntılar, oyunlarda ısınma, bazı kulaklıklar ile stabil çalışmama vs. varmış.
@teknostil Tabi kullanıcı yorumları ne kadar güvenilir o da tartışma konusu. 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=lESm4St-RN8
Aynen tasarımı fiyatının üzerinde bir telefon.
benim 3 akrabada bu telefon var 2 sinde konuşurken kapanıyor (yani çağrı sonlandırılıyor ) ... sorun ne bilmiyorum , ama çekimi zayıf gibi geldi bana
ben de kullanıyorum bu telefonu. cx300 kulaklıkta mikrofon özelliği var mı aceba? çünkü sorun çıkaran kulaklıklar mikrofon özelliği olanlar.
Mikrofonu yok. Müzik kulaklığı.
İşiniz şansa kalmış! Telefonu aldım tüm güncellemeleri yaptım ilk aramada kulağımı aşırı yakacak kadar ısındı, iade etmek istedim sim takıldı diye almadılar, şimdi de değiştirmek yerine parça değiştirip geri gönderiyorlar! Aradığımda da ukalalık yapıyorlar! Yeni aldığım telefonu tamirli! Resmen soyguncu bunlar! Aman derim!
Sim kart takılınca ne değişiyor ki? IMEI no direkt olarak o hatta mı kaydedilmiş oluyor acaba?
Telefonu nereden aldınız?
Mantığını ben de bilmiyorum, 2. El oluomş, ztn kutunun kjelatini açılınca bile 2. El tümetici kanunu böyle. Vodafonedan aldım. Ne vodafone ne de göm adam gibi ilgilenmedi, thhye başvurdum. Gm yeni telefonu değiştirmedi ana kart vs değiştirdi,... sakın almayın