Eylül ayı itibari ile tarafımca düzenlenecek Teknoseyir oyun etkinliklerine başlayacağız.
İlk oyunumuz çoğumuzun kütüphanesinde olan Counter-Strike: Global Offensive olacaktır.
Her hafta olacak etkinlikler için Cumartesi veya Pazar gününü uygun görüyorum tatil olması sebebi ile. Saati daha kararlaştırmadık sizin durumunuza bağlı herkese en uygun bir saati seçeriz.
Sunucular hazır olacak ilk etkinlikte olur mu bilmiyorum ama etkinliğe katılanlara bir anı olması amacı ile hediyeler vermeyi düşünüyorum ancak bu ödül havuzu nasıl oluşturulur onu düşünüyorum onunda çaresine bakacağız.
Bu etkinliğe katılmak isteyenler rütbeleri ile beraber steam idlerini yazarlar ise en uygun şekilde bir şeyler ayarlanabilir.
Durumu daha çok kişiye ulaşması için paylaşırsanız sevinirim.
@jay @cnkr @emre64 @karma @mimeci

LE yakında LEM veya Süprem 😀 76561198139199128/
bf4 de olsun 🙁
Olmayacak demedim o da olucak. Sirf etkinlik icin aldim ben.
@burakozkes iyi server
http://www.battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/4ea10508-8f46-4ede-9477-11bcaf50f23e/Turkiye-Sunucusu-5vs5/
Nova 3 m_emre64
sadece FPS mi olacak "yarış" kategorisi yok mu? Olmayacak mı?
Neden olmasın. Önceki durumlarda öneri istemiştim hiç yarış gelmedi. Tabi GTA V'deki yarışları saymiyorum. Var mı dır öneriniz?
@maximilian P.Cars var bende olmaz mi?
@burakozkes (önceki postu görmemişim pardon) Şimdi bu iş olacaksa öyle başka oyunun içindeki yarışlarla falan olmaz yarış oyunu olması lazım... rFactor olur Project CARS olur F1 serisi olur yada Assetto Corsa gibi oyunlarda olmalı ama şimdi hangi oyun daha fazla kişide var bilmiyorum o yüzden çoğuna sahip birisi olarak ben tercih yapamadım... Sonra kontorlcü kısmı var orasıda biraz muallak...
@burakozkes bana uyar 😀 Project CARS GOTY ve direksiyon (Logitec DF-GT) hazır...
@maximilian 3-5 kişi anca çıkar bence (;
@maximilian otomobil paylaşana küfür nedir abi yaaa yuh teknolojiyse dibine kadar var seyirse seyirin alası daha ne... millet ölmüş... (haklı olabilirsin 3-5 kişi dışında sanmıyorum ama bi umut işte)
@maximilian torllük bile bazen eğlenceli de bunun adı ne bilemedim... gerçekten asosyallik...
@substitute-user "şehir" de yaşayıp şehir hayatının nimetlerini kullanıyorsanız asosyallik SUÇ
@maximilian tag olarak açıcaksın ama gelen mesajların %90'ı silinip kullanıcılar banlanıcak o yüzden cesaret edemiyorum açıkçası...
@substitute-user bu bahsi geçen asosyallik tanımına uymuyor.
çikın
Phyrexian
nova 4
Slimy
Silver 2 yada 3 olması lazım:))