Eylül ayı itibari ile tarafımca düzenlenecek Teknoseyir oyun etkinliklerine başlayacağız.

İlk oyunumuz çoğumuzun kütüphanesinde olan Counter-Strike: Global Offensive olacaktır.

Her hafta olacak etkinlikler için Cumartesi veya Pazar gününü uygun görüyorum tatil olması sebebi ile. Saati daha kararlaştırmadık sizin durumunuza bağlı herkese en uygun bir saati seçeriz.

Sunucular hazır olacak ilk etkinlikte olur mu bilmiyorum ama etkinliğe katılanlara bir anı olması amacı ile hediyeler vermeyi düşünüyorum ancak bu ödül havuzu nasıl oluşturulur onu düşünüyorum onunda çaresine bakacağız.

Bu etkinliğe katılmak isteyenler rütbeleri ile beraber steam idlerini yazarlar ise en uygun şekilde bir şeyler ayarlanabilir.

Durumu daha çok kişiye ulaşması için paylaşırsanız sevinirim.

@jay @cnkr @emre64 @karma @mimeci

BeğenFavori PaylaşYorum yap