gtx 1000 serisi mobil olarak monsternotebook'a gelmiş. Murat abi bugünkü videoda 2016 sonuna doğru gelir demişti ama adamlar çalışıyor anlaşılan.
Not:Fiyatlar kör edebilir. Özellikle 1080li laptoplar...
#akış #Oyun #GTX1080
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Eylül demişlerdi bana
http://www.monsternotebook.com.tr/semruk/MONSTER-SEMRUK-S7-V4-1.html şundan mı bahsediyon 😀
😐 Çıkmadan indirim yapmışlar bide
Laptopta 1080 sli nedir ya, sonra gidip araba parası isterler böyle. 😀
Ayrıca o kartı sli yapıp yanında da 1080p ekran kullanmaları mal... sadece.
@mstfanar 😀
@isasntrk 🙂
@mstfanar 4K monitor yada tv ye baglayabilirsin. Sonucta o ufak ekrana da 4K koymak anlamsiz
@ehuseyin 2 tane 1080 koymak çok anlamlı zaten. 🙂
1080 p ekran koymuşlar GPU ya yazık.
Vallahi yav
en azından G-SYNC var 😀 😛
SLI GTX1080 lazım 1080p full detayda tam 60fps performansı için. O ekranlar 1080p olsa da 120 yada 144hz'dir. O değerlere de çıkamazsınız tek GTX1080 ile her oyunda.
Araba VS 1080 yapıcaz herhalde.
😀