Sorum biraz saçma gelebilir ama başka bir yerde gtx 1060 için windows 10'un gerekli olduğuna dair bir şey duymuştum. Bu konuda bilgisi olan var mı? Mesela windows 7'de bu kart çalışmaz mı? #akış #TeknoYardım
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Doğru değil. XP'de bile çalışır. DX12 için W10 gerekli.
Driver desteğini araştırmak gerek. Belki sadece yeni nesil windowslara veriyorlardır destek.
@twocenk Ekran kartı yinede çalışır. Ancak özellikleri ne kadar çalışır, ne kadar performansı düşer bilmiyorum. En azından görüntü gelir. 😀
Başkadan kastınız sli yapmak mı?
hayır. yeni sistem topluyorum ve elimde win 10 lisansı yok.
@zapa sorunuzu yanlış okumuşum 😀
Kart çalışır -yani win7 için driver'ı çıktıysa çalışır- ama performans alamazsınız ve değmez o kartı almaya.
win 7, 8 , 8.1 lisansı varsa #Windows10 lisansına çevirebilirsin... XP lisansı geçersiz... Alım gücün yoksa şimdilik #Windows10 kullanımı bedava ben kullanıyorum... Günün birinde süren doldu lisans anahtarı derse ya alırsın ya cracklarsın kalbini...:=)))
Windows 7 de de calisir ama Dx12 kullanamazsin.Ha zaten Dx12 li pek oyun da yok.İlerde Vulkan li oyunlar yayginlastiginda artik su sistem destekler desteklemez muhabbeti yapmayacagiz,W7 de W10 da Linux ta