Şu incelemede en çok dikkatimi çeken şey arabanın infotainment sistemi yerine direk telefon kullanılması. Hem arabanın maliyetinden kısmışlar hem de daha kullanışlı hale getirmişler. Telefonun soğutulmasını da düşünmüşler.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Çok şirin.....
Youtube otomatik altyazı oluşturmada özel isimleri bi beceremedi VW'a for dragon diyor 🙂
Guzelmis. Ama telefon kisin uzerine sicak hava uflenirken ne olacak? 😀
Kapatılabiliyordur o ızgara muhtemelen.
@emrah-ozturk Tabii ki kapatilir herhalde de, kisin biz arabalarin icini firin gibi isitiriz yolda giderken, e direk ustune esmese de sicak bir ortamda telefon yanar yaz aylarindaki gibi diye tahmin ediyorum 😀