Benim gibi Windows 10a geçmeyen kaç kişi bulurum acaba?
Yok arkadaş yok. 8.1i daha stabil yapamadılar. 10 mu stabil olacak. Eheheheh
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bence gayet stabil. Her ikisi de...
Windows 7den selamlar
Windows 7'den 10'a geçince 7 iptal olmuyordu.
sırf format atmaya üşendiğim için win7 devam ediyorum
Ben son gün son saatlerde geçtim. Geçmemek mantıksız. Çünkü istersen yine win7 kullanmaya devam edebiliyorsun. E ama ya win10 daha cazip hale gelirse zaman içinde? Geçmek en mantıklısıydı. Hem win7 ne zamana kadar güncelleme alacak?
8.1e devam
Stabilite istiyorsan ve DX12 sevdan yoksa Win 7 SP1 kullanacaksın...:=)))