Yerli üretim 3D Yazıcı Zaxe X1 kutu açılışı.
https://youtu.be/m2OOhOTXCII
Sitesi de bu http://zaxe.com/tr/
#3dyazıcı #3DPrinter
Yerli üretim 3D Yazıcı Zaxe X1 kutu açılışı.
https://youtu.be/m2OOhOTXCII
Sitesi de bu http://zaxe.com/tr/
#3dyazıcı #3DPrinter
Son bir saat içinde 207 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
2250 dolar!!!. Yerli olunca insan ucuz olmasını bekliyor.
Türkiye de mi
geçen böyle dengesizlik yaptıydım yine çocuk doğmuş ankaralı arkadaşlar mutlu yaşasın filan diyorlardı ben de ankara da mı dedim (o zamanlar 3 kere canlı bomba vardı)
@cevherkarakoc Büyük ihtimalle seri üretim olmadığı için bu kadar pahalı. Bazı parçalarını cihazın kendisinde üretmişler. Zaten her eve lazım türü bir cihaz olmadığı için ihtiyaç sahibine uygun fiyatlı bile olabilir.
@at Sizin gibi genç mühendislerden de bekleriz böyle şeyler 🙂
@harunsuv inşallah ben daha çok yazılımda olacağım galiba
enee benim eve 700 metre