Merhaba arkadaşlar yeni kasa montajı yapıyorum, sysfan1 ve sysfan2 bağlantılarına fanları taktım ama ilave fanlar var anakart üzerinde başka slot yok nasıl montaj yapılacak
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 296 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
#akış hastagi kullanırsanız daha çok kişi görür
benim kasadan molexten 3 pinli fan kablosuna dönüştürücü çıkmıştı o şekilde halletmiştim.
molexten çeviriciyle takabilirsiniz ama o şekilde hep tam hızda döner. Ya da soketi çoklayıp takabilirsiniz. fan soketi çoklayıcının görselinide iliştirdim.