Geldi gönlümün efendisi 😀 G. Skill KM 780R MX Blue Switch #akış #Oyun
Edit: Işık çok kötü kusura bakmayın ISO tavan yaptı 🙂
Edit2: Bana toplam 129$'a geldi Amazon'dan. Ama ben aldıktan birkaç saat sonra zamlandı, şu an 159$ ediyor kargo ve vergiyle beraber. Tek renk olan sürüm. RGB olanıyla baya fiyat farkı var. Gerçi benimkine zam gelince fark biraz kapandı 😀 RGB olan 200$ ediyor toplam.
Edit3: Blue Switch yazı için olan model. Daktilodan farkı yok hem ses hem hissiyat olarak 😀 Türkiye'de Blue Switch klavye yok. Mecburen Amazon'dan aldım. İngilizce klavye. Öyle kalacak maalesef. Corsair Strafe ve bunun arasında kalmıştım ama Amazon'da Strafe'nin BluE Switch modeliyle ilgili çok fazla sorun yaşandığını gördüm. O yüzden onu eledim. Logitech G710'u da hem plastik olması hem de ilk mekaniklerden olması sebebiyle eledim. Zaten Amazon'dan gönderim yoktu buraya. Birkaç farklı marka daha vardı ama baya pahalılardı.
Daha birkaç saat oldu geleli, gayet iyi görünüyor şu an. Bir kusurunu görmedim. Birazcık alışma süresi olacak gibi görünüyor 😀

İyi günlerde kullan @protego
Vaaay hayırlı olsun, güzel kamaşullahmış 😀
Hayırlı olsun.Güle güle kullan.
İyi günlerde kullan 🙂
güzelmiş
şöyle tuşlarına fııırrt yapasım geldi