Vayy Lilliput. Kontrast değeri mükemmel, direk güneş alan havalarda bile net olarak izleyebileceğiniz güçte ışık. Biz bu monitörleri FPV (First Person View) gözlükle insansız hava aracı uçuşlarında izleme monitörü olarak kullandık sahada. Kolay gelsin
bu nedir ?
Arkadaş tramvay kullanıyor sanırım.
Kazasız, belasız.
Tramvay doğrudur 🙂
Kolay gelsin efenim.
Hayırlı işler 😀
Sagolun teşekkürler
Kolay gelsin kaptan şöfer usta 😀
Kolay gelsin....
Hangi hattasınız? Sırf sizi görmwk için tramvaya binesim geldi. 😀
Daha resim yollamak isterdim ama etik sözleşmede yasaklanmış olabilir arkadaşlar
Şirket sırları için gizlilik hocam. Belki yasaktır sormak lazım.
Burası Eskişehir çamlıca SSK hattı
NABAR LAN UMUT bekliyor insan 🙂
ilk gçzüme çarptğı şey windows 7 😀
Vayy Lilliput. Kontrast değeri mükemmel, direk güneş alan havalarda bile net olarak izleyebileceğiniz güçte ışık. Biz bu monitörleri FPV (First Person View) gözlükle insansız hava aracı uçuşlarında izleme monitörü olarak kullandık sahada. Kolay gelsin