DusunenAdam @fkrkymk 02 Nisan 2016 - 16:07 4.5g nin ikinci gununde vodafoneda durum boyle #Benim45GHızım #akış istanbul, halic metro BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 4 William Wallace @wallace vodafone 4G konusunda hiçbir şey yapmamış gibi benim gözlemlerimde de 3G ile pek fark bulamadım 02 Nisan 2016 - 16:14 Yanıtla Beğen m88 @miragessee 4.5 işte 😀 04 Nisan 2016 - 10:53 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner Metro kısmına dikkatinizi çekmek isterim, valla ben dün de bugun de 110-120 alıyorum 02 Nisan 2016 - 17:40 Yanıtla Beğen DusunenAdam @fkrkymk Orda hep problem yasiyordum 3g deyken de hep E cekiyordu 03 Nisan 2016 - 20:24 Yanıtla Beğen İptal
vodafone 4G konusunda hiçbir şey yapmamış gibi benim gözlemlerimde de 3G ile pek fark bulamadım
4.5 işte 😀
Metro kısmına dikkatinizi çekmek isterim, valla ben dün de bugun de 110-120 alıyorum
Orda hep problem yasiyordum 3g deyken de hep E cekiyordu