@berkanaksit merhaba
Konu ile alakasız olacak ama iphone 6s almayı düşünüyorum fakat pil ömrü hakkında olumsuz yorumlar var,plus modele yönel deniliyor fakat o da çok büyük,sizin görüşleriniz nelerdir? Pil perfomansı 3g ile kullanımada bir günü rahat bir şekilde çıkarabiliyor mu?
merhaba @cevizz size şöyle söyleyebilirim şuan ki aklım olsa plus alırdım çünkü şarjı hakikaten iyi gidiyor. 6s in de hakkını yemek istemem şöyle özetleyeyim kullanınca harbinden kötü gidiyo ama dersen ki ben öyle çok oyun felan oynamam düşünme al çünkü ben daha hiç sıkıntı yaşamadım ve çok memnunum. bonus olarak ta dün telefonu 2 metre yükseklikten mermere düşürdüm ekranda çizik dahi yok ( unutmadan alacaksan 64 al 16yla yaşamak çok zor)
@berkanaksit merhaba
Konu ile alakasız olacak ama iphone 6s almayı düşünüyorum fakat pil ömrü hakkında olumsuz yorumlar var,plus modele yönel deniliyor fakat o da çok büyük,sizin görüşleriniz nelerdir? Pil perfomansı 3g ile kullanımada bir günü rahat bir şekilde çıkarabiliyor mu?
merhaba @cevizz size şöyle söyleyebilirim şuan ki aklım olsa plus alırdım çünkü şarjı hakikaten iyi gidiyor. 6s in de hakkını yemek istemem şöyle özetleyeyim kullanınca harbinden kötü gidiyo ama dersen ki ben öyle çok oyun felan oynamam düşünme al çünkü ben daha hiç sıkıntı yaşamadım ve çok memnunum. bonus olarak ta dün telefonu 2 metre yükseklikten mermere düşürdüm ekranda çizik dahi yok ( unutmadan alacaksan 64 al 16yla yaşamak çok zor)
bir de ben LTE ve 3G kullanım sırasında ki pil ömrü arasında bir fark göremedim
Teşekkür ederim yorumunuz için,oyun hiç oyanamam sadece internet,kamera,birkaç sosyal ağ o kadar,bana bunu 16 saat boyunca sağlasın tamamdır
sağlayacağını düşünüyorum.