Şimdi size çok saçma bir durum anlatacağım.

Hani bazen bir konu hakkında her şeyi başardığınızı düşünp daha basit şeylere yönelmek istersiniz ya. Tam olarak onu yaşıyorum şuan. Emin olun şu yazıyı yazmak benim için inanılmaz derecede farklı bir his. Kimsenin bu durumda olmasını istemem açıkçası. 😀 Sadede gelirsek; Android cihazlar ile çok uzun süre vakit geçirdim. Ve Android'i bırakmak niyetinde değilim. Ama herhangi bir cihazda basitliği ve daha özenle tasarlanmış uygulamaları kullanmak da istiyorum. Bu yüzden ekonomik olması açısından iPad air almaya karar verdim. (gibi) Her an bu kararımdan vazgeçebilirim. Onu film izlemek için kullanmayacağım muhtemelen. (4:3 olması sıkıntı değil yani) Belli bir miktar biriktirip yazın başına doğru almak istiyorum. Sizce hala geçerli bir cihaz mı iPad air? Yoksa alınmaz mı? Telefonumda Android kullanmaya devam edeceğim elbette. Tabi iPad'i beğenmezsem satar tab s alırım diye düşündüm. Doğru bir düşünce mi sizce? Ama inanın şuanki ruh halimi yaşamış çok az insan vardır. Anlayışla karşılarsanız sevinirim. 🙂 (not:Ben sana demiştim tarzı yorumlar görürsem direkt silerim, Android'i bıraktığım yok. Avatarım da yerinde duruyor.)

BeğenFavori PaylaşYorum yap