Kupaların kutusunun üzerinde Teknoseyir'in telefon numarası yazıyor. Video gecikince arar sorarız nerde kaldı diye 🙂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O saatte kimse olmuyor tabii ofiste 🙂
Ah be! 🙂 En azından bi telesekreter koysanız, "render patladı" diye cevap verse?
O olabilir 🙂
gündüzleri oluyor mu ? 😀 call center gibi olur. 09:00- 17:00 arası açık,
bilgisayarlarımıza format atarsınız. Team viewer ile bağlanıp destek sağlanırsınız artık.
kupalardan daha çok para kazanacağınız kesin
Ben daha çok ninni düşünüyorum. Eskiden öyle servisler vardı masal anlatılırdı. Gece uyuyamayanlar LP'den hikayeler dinlesin 🙂
Yok. O sadece 4 ve daha fazla kupa alanlara veriliyormuş.
10 ve üzeri alımlarda, arıza durumlarında evine gelip destek sağlıyormuş
@gamsizm bizzat evine gelip destek sağlıyor.
o konuda sikinti yok
Kutu açılış videosu koyacak var mı?
dün paylaştım @emirclio
LP yi ararsan muhtemelen "Sana kupa öneremem" diyecektir