geçen sene cs:goda 60 ms ping ile oynadığım serverlardı şimdi 100 msden aşağı giremiyorum ttnet gene ne yaptıysa artık araya ne serverı kurduysan inşallah gün yüzü görmezsin. #akış ıspartada oturuyorum bende fransa serverinde 100 ms varken ankaradaki arkadaşlarda aynı serverda 40 ms var bu nasıl iş anlamadım. mahalleden tonla para kaldır (bir tek ttnet altyapısı var) fakat yatırım yapma inşallah gün yüzü görmezler sahipleri ve bu kurumu özelleştirip tekele sürükleyenler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap