#akış #LinuxMint Yüklüyoruz bakalım windows 8 in yanına.
@cmlds ve diğer linux kurtları. Başınızı şişireceğim. 😀

#akış #LinuxMint Yüklüyoruz bakalım windows 8 in yanına.
@cmlds ve diğer linux kurtları. Başınızı şişireceğim. 😀

Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Dakka bir gol bir. Linux mint yüklerken win8 yanına kur dedim. SSD'yi böldüm. Tamamlanıncada reset at dedi attım. Gel gelelim, açılışta işletim sistemi seçme yok. Diskten o istediği 28gb alanı almış. Nasıl boot edicem ben bu linuxu 😀
USBdeyim ne yapiyok simdi
zaten inik flasha yazili halde 😀 Ayrica windows - Coptur 😀
Benim anlamadigim ben bunu kurar kurmaz nasil bozdum 😀
Aa len 😀 win10 benimki zaten orada win8 in yanina kur diyo diye boyle yazdiydim 😀
Sonuc olarak takildim, sunun yerine headers generic yazdim devam ediyo bakalim
sudo chroot "/mnt/boot-sav/sdb6" apt-get install -y --force-yes grub-efi-amd64-signed shim-signed linux-signed-generic
ben de şu kalan süreyi hesaplayan algoritmanın kodlarını görüp analiz etmek isterim 😀
@cmlds Hallettim. Ubuntunun bootloaderi kuruldu heralde. Açılışta ubuntu seçip giriyorum 😀 Neyse biraz tadınabakam. Bide varsa nvidia driver bulam 😀
Ek suruculere gir zaten orada açık kapalı birçok driver var 🙂 kontrol etmek için nvidia nin programı var ayrıca tabi. Ekstradan optimus varsa bumblebee (Intel + nvidia ekran kartı)
Ayrıca açılışta ubuntu yazması olası. Ben de grub ekranini tekrar yukleyinxe aynısını yasamistim mintte. Zaten mint ubuntunun bir türevi.
@cmlds @cemkoc steam yüklüyorum aç diyorum tık yok 😀 Napıcaz bu zıkımı 😀
Nereden yükledin? İnternetten mi indirdin?
Normal steam'den indirdim. Yükledim. Açılmıyor 😀
edit: Steam uploaderi varya o açıldı bi indiriyodu, aşağı attım şimdi kaybolmuş 😀
@huseyinekrem Yanlış hatırlamıyorsam o Ubuntu'nun bir sorunu. Saf Ubuntu dışındaki Ubuntu tabanlı dağıtımlarda bu oluyor. Eğer varsa Mint'in yazılım merkezinden indir. Yoksa da .deb dosyasını Mint için bulmaya çalış. Ve yüklemeden önce mutlaka Uçbirim'den sudo apt-get update yapmayı unutma 😉
Bilgisayarı her açışımda bir kereliğine çalışıyor 😀 Bu seferde telefon bozuk olduğundan kodu ona yollayamadım ve sıfırlama şifresi windowsta. Oradan telefonu kaldırtıp tekrar eposta olayına dönmem gerek.
@huseyinekrem Ben de her zaman yardım etmeye hazırım, fakat şu anda benim bilgisayarım arızalı, eğer hemen pes etmeyip sevmeye çalışırsan işte o zaman yardım imkanım olabilir 🙂
Mecbur sevilecek aga windows 10 cozurtuyor 😀 Photoshop ve lol'üde halledebilirsem dönüp bakmam windowsa.
@sevcanalkan O işler öyle değil işte. Zamanında Android'e "açık kaynaklıymış o yüzden kasıyormuş" diyenler gibi davranıyorsunuz. Ki, ben sizin öyle biri olmadığınızı biliyorum. Olaylara birazcık içerden değil de dışarıdan, uzaktan bakarsanız zaten bazı şeyleri hiç zorlanmadan anlarsınız. Bizim çabamız boşa değil. Ve kendi adıma ben, sadece Linux değil GNU/Linux'u destekleyenlerdenim. Yani tamamen serbest, tamamen özgür! Ama donanım firmaları buna izin veriyor mu, tabii ki de hayır. Neyse fazla uzatmayayım, birşeyi 2 gün kullanıp atarsanız, onun değerini ve güzelliğini anlayamazsınız 🙂
@sevcanalkan Sıkıntı yok o zaman 🙂
@cee hali hazırda yüklüyse, 1080p fotoğraf işlemeyi bi deneyebilirmisiniz kasma varmı anlamında?
Gimp de denenebilir. Özellikle photoshop arayuzu giydirilip daha kolay uyum sağlanır. https://youtu.be/e9nVHzumT2w
Photoshop ve lol istiyorsan seni OS X dunyasina alalim 😀 *nix istiyorsan *nix'in krali 😀
Kilitli sistemlerle heeeç uğraşamam 😀
@cemkoc istediğim özellikler yok gimpte yoksa photoshoptan komple vazcaymaya bile niyetlenmiştim.