Murat @mrt1986 02 Aralık 2015 - 16:00 ... BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 10 2 3 2 Fatih @fatihy onu bunu bilmem ama youtube da 60 fps seçeneğini açınca kendimden geçiyorum. dünya varmış diyorum ama bir zaman sonra video donup kalıyor. bu da böyle bir anımdır. 02 Aralık 2015 - 17:05 Yanıtla Beğen 9 ilker @gilker 200küsür görsel var içinde yav oha 02 Aralık 2015 - 17:07 Yanıtla Beğen İptal
onu bunu bilmem ama youtube da 60 fps seçeneğini açınca kendimden geçiyorum.
dünya varmış diyorum ama bir zaman sonra video donup kalıyor.
bu da böyle bir anımdır.
200küsür görsel var içinde yav oha