#akış #yardım 800₺ max telefon almak üzereyiz. Zenfone 2 Laser düşünüyoruz. Yorum varsa, öneri varsa alalım lütfen 😀
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
general mobıle 4g kardeşımde var guzel 🙂
Aman eksik kalsın 😀 Tasarım yerlerde geziniyor.
Meizu M2 Note şık gibi 🙂
GM 4G ile şöyle bir anım mevcuttur; https://www.youtube.com/watch?v=6LiqawQNRQU kesinlikle önermem
@ekatipoglu ilk getırılende genel sorundu
Firma tarafından mı açıklandı bu soylediğiniz? yoksa varsayım mı? @hakan1987
@hakan1987 varsayımdan çok genel tecrübe çünkü general mobile diğer firmalara göre sorun çıkarma olasılığı biraz daha yüksek bir firma geçmiş olsun servis ile iletişime geçsen ıyı olur
2500 daha ekle ayfon al 😛
Tasarımını sevmiyorum para sorun değil 😛
Niye alınmazmış canım 😀 Yoksa sende şu kadar ramı şu kadar işlemcisi varcılardan mısın 😀
Zenfone 2 Laser güzel telefon al bence.
Aldik bile 🙂
Hayırlı uğurlu olsun. Özellikle pil ömrü yüzünden bile alınır. Oyun oynamayacak adam için çok güzel bir cihaz.
Zaten oyun oynanmayacağı için direk bunu seçtim. Ama yine de sorayım dediydim. Sağol.
lg g2 🙂
Çok geç 🙂
gm'nin ne + sı var ona göre onu de sen hele 😀 Çoktan aldıkta muhabbet olsun.
Başka yoksa o artıdan sayılmaz 😀 MM olunca telefon çağ atlamayacak sonuçta. Hiç olmadı custom rom atarım. Başka?