internet ücretsiz olacakmış hadi gözümüz aydın 😅😅😅😅 #akış
Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
şakadır şaka 🙂
Ahmet Davutoğlu diyor bakalım inş şaka yapmaz
Geçen seçimde de vaat ediliyordu: kotayı söylesinler. 1GB mı?
Telekom'un da ilgili bir paketi olduğunu not düşeyim.
Açıklama yapılırken alttan ufak, okunaksız yazılar hızlıca geçip o beleş internetin nasıl sağlana(maya)cağı açıklandı mı acep...
hıı kota 512mb hız 8kbit
Adam akıllı AKN'siz internet istiyoruz. Yine aynı olsun fiyatlar razıyız.