6 ekimdeki microsoft etkinliğini de apple etkinliği gibi canlı yayınlamayı düşünüyor musunuz acaba @gamsizm @hkellecioglu @leventp
#akış #Microsoft #Windows10 #WindowsPhone
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
sanmam, bi APPLE değil sonuçta.
Bence olmalı. Bir apple kadar rating potansiyeli olmasa da değişik haberler var sonuçta.
bencede olmalı hatta anket yapılabilir kullanıcılar böyle bir yayın istiyorsa müsaitlerse yapılabilir
bekliyoruz bakalım
fark microsoft urunleri turkiye'de yok. Canli izleseniz bile satin alamayacaksak ne anlami var?
Bir açıdan doğru. Ancak Windows is herkesin malumu... Windows 10 ne gibi özellikler kazanacak kullananlar merak ediyor sanırım. Xbox one kullananlar yok mu? Var. Lumia kullanıcıları ne olacak bu w10m, ne zaman tam olarak çıkacak diye bekliyordur.
Ayrıca satın alamadığımız teknoloji haberi yapılmayacaksa ohoo hiç haber olmaz burada. Satılmasa bile surface 4 ne olacak ben merak ediyorum. Çünkü o tasarım diğer üreticiler için de bir anlamda referans tasarım. Surface yoksa asus, lenovo, acer, hp, dell vs var burada...
bir acidan senin soylediklerin de dogru ama ben ulkeye gelmeyen urunler haber olmaz demedim canli yayin yapilmasinin bir anlami yok dedim. Bir de bu etkinlik hardware etkinligi yani windows 10 ile yeni bir sey duymayacagiz ama buyuk ihtimalle mobile ile iligli cikis tarihi belli olur. O da yeni cikacak telefonlar ile duyurulur fakat onlarda microsoft adi altinda satildigi icin turkiyeye gelme ihtimali cok dusuk.
Ozetle: haber olsun tabii ama canli yayin yapacak kadar ne kullanici toplar yayina ne de ilgi ceker.