#akış Selamlar, Şirketin üretim bölümüne ulaşmak için telsiz alayım diyorum. Sizce atıyorum 5 telsiz alıp, hepsi kendi arasında mı konuşmalı, yoksa ben burdan 3 kişiye vereceksem telsiz, 3 tane çift alıp, hangi kişiye ulaşacaksam o telsizle mi konuşsam? Bu konuda hiç bilgim yok 🙂 Teşekkürler.
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Forumda sor sen bunu, inşaatçı adamlar var, onlar bilirler.
Eyvallah, sordum 😀
Polis varsa ona sor, sürekli kullanıyorlar, bilirler
Hocam, polislerinki merkezi sistem gibi, farklı. Ben walkie talkie gibi birşey arıyorum aslında.
hocam çok bilgim yok ama bir süre benzer bir amaçla telsiz kullanmıştım. çok kanallı 5 telsiz al. hepsi kendi arasında konuşsun. ayrıca bişey konuşacağın zaman ilgili adama kanal5e geç kanal 10a geç vs deyip o kanaldan devam edersin.