gdy @gdy 29 Temmuz 2015 - 13:59 #akış #Windows10 Bu ne lan!? 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 4 Tuna @tunakaner Hahahahahhahah doktor bu ne 😀 29 Temmuz 2015 - 14:00 Yanıtla Beğen 1 gdy @gdy CreationTool, indikten sonra böyle hata verdi 😀 Abi bu çeviri hatası bile olamaz. 29 Temmuz 2015 - 14:01 Yanıtla Beğen 1 umut666 @umut666 keşke altta cevap yazma yeri olsa da '' ne oldu? '' diye cevap yazabilsen 🙂 29 Temmuz 2015 - 14:03 Yanıtla Beğen 2 kizilsakal @kizilsakal ama söylemem mi diyor 😀 windows dişiymişyalan 😀 29 Temmuz 2015 - 14:08 Yanıtla Beğen 1 İptal
Hahahahahhahah doktor bu ne 😀
CreationTool, indikten sonra böyle hata verdi 😀
Abi bu çeviri hatası bile olamaz.
keşke altta cevap yazma yeri olsa da '' ne oldu? '' diye cevap yazabilsen 🙂
ama söylemem mi diyor 😀 windows dişiymişyalan 😀