Mr. Paramedik @mr-paramedik 30 Haziran 2015 - 18:53 iPad'de çok güzel görünüyor yeni müzikçalar menüsü #akış BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 10 tekinkolik @tekinkolik bahsedilen apple music nerrde bro bize ondan bahset 30 Haziran 2015 - 18:57 Yanıtla Beğen Mr. Paramedik @mr-paramedik Dostum çalışmıyor şu an. 30 Haziran 2015 - 19:02 Yanıtla Beğen Mr. Paramedik @mr-paramedik Pc için neyi nasıl yapacağız? Apple müzik olayını mı? 30 Haziran 2015 - 18:58 Yanıtla Beğen Mr. Paramedik @mr-paramedik Olmuyor. Sanırım çalışmıyor şu an bende. Sen? 30 Haziran 2015 - 19:01 Yanıtla Beğen Mr. Paramedik @mr-paramedik Bilemiyorum. Şu an Pc başında değilim. 30 Haziran 2015 - 19:02 Yanıtla Beğen tekinkolik @tekinkolik music uygulaması yenilenmiş sadece 30 Haziran 2015 - 19:06 Yanıtla Beğen Mr. Paramedik @mr-paramedik Daha gelmedi Apple Müzik. Birazdan gelir diye ümit ediyorum. 30 Haziran 2015 - 19:07 Yanıtla Beğen Emre Mert KARACA @mert41994 Disturbed daha çok parçayı hakediyor 😀 30 Haziran 2015 - 19:13 Yanıtla Beğen Mr. Paramedik @mr-paramedik İyi bak. Hepsi albüm onların. Toplamda 27 şarkısı var. 🙂 ama evet, daha çoğunu hak ediyor. 30 Haziran 2015 - 19:19 Yanıtla Beğen tekinkolik @tekinkolik yerel saat ile 8 gibi açarlar 30 Haziran 2015 - 19:15 Yanıtla Beğen İptal
bahsedilen apple music nerrde bro bize ondan bahset
Dostum çalışmıyor şu an.
Pc için neyi nasıl yapacağız? Apple müzik olayını mı?
Olmuyor. Sanırım çalışmıyor şu an bende. Sen?
Bilemiyorum. Şu an Pc başında değilim.
music uygulaması yenilenmiş sadece
Daha gelmedi Apple Müzik. Birazdan gelir diye ümit ediyorum.
Disturbed daha çok parçayı hakediyor 😀
İyi bak. Hepsi albüm onların. Toplamda 27 şarkısı var. 🙂 ama evet, daha çoğunu hak ediyor.
yerel saat ile 8 gibi açarlar