İşyerinde SQL server çalıştırdığım ve bir kaç chrome sekmesi açtığım 11 yıllık bir aidata notebook'um var. (Veritabanı saklıyorum onda ama asıl çalışma makinem bu değil) Ama artık biraz yavaşladı 🙂 Yeni bir notebook alayım diyorum. ( Ekran, klavye, mouse vs yer işgal etsin istemiyorum, o yüzden masaüstü kurma isteğim yok) Öbür özellikleri geçtim de FullHd ekranlı olsun istiyorum. (bir 10 sene de bu aldığım makineyi kullanacağım için 1366*768 çözünürlükte olmasın artık 🙂 Tabi ucuz olsun istiyorum dememişimdir kesin, şimdi deyivereyim.

Açtım interneti bakıyorum ama gittigidiyorda vs ekran çözünürlüğü filtresi yok. Bakıyorum i7 makineler de bile FullHD ekran yok. Anlayamıyorum ben bu işi.

Uzun sözün sonu; bana bir notebook önerir misiniz?

BeğenFavori PaylaşYorum yap