Fiyat fena değil. #akış
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

harbi iyi
http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/_SENNHEISER-CX-300-II-Precision-Siyah-Kulakiçi-Kulaklık,103452,503474,948833.html?langId=-14
ahahahahahaha 😀
Buralarda daha ucuzmuş
http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/_SENNHEISER-CX-300-II-Precision-Siyah-Kulaki%C3%A7i-Kulakl%C4%B1k,103452,503474,948833.html?langId=-14
http://www.bimeks.com.tr/urun/109618/sennheiser-cx-300-ii-precision-kulakici-kulaklik-siyah-.aspx
Bu kulaklık çooook uzun süredir piyasada 120 civarı. Bir ara bende kullanmıştım, ses kalitesi çok iyi ama nazik bir kulaklık, kablolarına dikkat etmek gerek.
Amazonda 20 dolara kadar düşmüştü ya eski bir kulaklık zaten normal bu fiyat. o zaman 70 lira kargo dahil almıştım arkadaşıma amazondan.
nasıl ulaşabiliriz size ?