Whooosh @whooosh 29 Mart 2015 - 08:52 #Arma3 Uzun zamandır bir oyunda bu kadar keyifli vakit geçirmemiştim. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 8 Mr. Paramedik @mr-paramedik Tamamen FPS türü bir oyun mu? 29 Mart 2015 - 09:48 Yanıtla Beğen Fatih Kınık @fatihkinik fps+simülasyon.... öyle tüfeği alayım adamların arasına dalayım yok.. tamamen gerçekçilik üzerine bir oyun... 29 Mart 2015 - 09:56 Yanıtla Beğen Mr. Paramedik @mr-paramedik @fatihkinik teşekkür ederim. Tam savaş simülasyonu gibi yani. 29 Mart 2015 - 09:57 Yanıtla Beğen 1 HasanÖfke @simulasyon aynen biz de başladık çok keyifli bunca zaman oynamak istemedik 😀 29 Mart 2015 - 10:44 Yanıtla Beğen KendiniGerçekleştirenKehanet @kgk Ben bu oyunu denedim. Bir kaç dakika sonra ısınamayıp çıktım 😀 Fazla bf4 oynamaktan demek ki 😀 29 Mart 2015 - 10:58 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner İzmirli? @samet 29 Mart 2015 - 12:09 Yanıtla Beğen Tuna @tunakaner İzmirli? @samet . 29 Mart 2015 - 12:14 Yanıtla Beğen Emre.C @frankenstein Hangi oyun bu? 29 Mart 2015 - 14:47 Yanıtla Beğen İptal
Tamamen FPS türü bir oyun mu?
fps+simülasyon.... öyle tüfeği alayım adamların arasına dalayım yok.. tamamen gerçekçilik üzerine bir oyun...
@fatihkinik teşekkür ederim. Tam savaş simülasyonu gibi yani.
aynen biz de başladık çok keyifli bunca zaman oynamak istemedik 😀
Ben bu oyunu denedim. Bir kaç dakika sonra ısınamayıp çıktım 😀 Fazla bf4 oynamaktan demek ki 😀
İzmirli? @samet
İzmirli? @samet .
Hangi oyun bu?