Elimde Mafia 2 (Zamanında dlcleri için satın almıştım) ve steam key var. Takas etmek istiyorum.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
takas isi zor. mafia 2 bundle larla cok dagitildi. hediye et birisine oynamiyorsan.
Ben para verip satın almıştım. Uzun süredir duruyor öyle İstediğim bazı oyunlar var o yüzden takas düşünüyorum.
Sivilizeyşin'a ne istiyorsunuz?
2side free olarak dağıtılmıştı diye hatırlıyorum.
Civ'i ücretsiz Mafia 2'yi dlcler için parayla satın almıştım. Doğru hatırlıyorsun.
Civ V'i takas ettim.