#Youtube 'a otomatik oynat özelliği eklenmiş. İzlediğiniz video bittiğinde o kanaldaki veya alakalı başka bi videoyu otomatik olarak başlatıyor. İsterseniz sağ üst taraftan devre dışı bırakabiliyorsunuz.
EDİT: daha önce olan bi özellik olmasına rağmen bana daha yeni geldi sanırım

Bende bir aydır var.
Uzun süredir vardı bende bu özellik..
Bende uzun zamandır (1-2 ay gibi, belki de daha fazla) var. Sanırım size yeni eklenmiş.
Aslında çoktandır var. Yani bende bayağıdır var. 🙂
@nihad @alatriste46 @serdarservet @thedeadpixel
İlginç, hergün youtube'a girmeme rağmen ilk defa gördüm. Dediğiniz gibi bana yeni geldi sanırım 🙂
Ya yeni geldi ya da sen fark etmemişsin. Olur öyle şeyler. 🙂
Büyük ihtimalle öyledir. Bende de siyah çubuklu tasarım biraz geç gelmişti. Kötü de değildi beyaz-gri tasarım ya neyse 😀
Ben zaten kapattım sinir oluyorum kendi kendine oynatınca
1-2 aydır var ve kullandığım bir hizmet.Seri videolarında işe yarıyor.
Vay arkadaş, herkesde varmış. En son bana geldi galiba 😀
#magarayaselamlar Kimse yazmamış ben yazayım. 😀 Hemen yuhalamayın.