Acer'ın satış politikasını anlamıyorum arkadaş. Laptopun adaptörü bozuldu müşteri hizmetlerini aradık 85 tl dediler tamam dedim. Ödeme şekli falan derken bankaya havale yapacaksınız ve form doldurup fax olarak göndereceksiniz dedi. Yav arkadaş yıl olmuş 2015 kredi kartı denilen şey var beni niye yarım saatlik atm ye götüreceksiniz. Sinirlendim almadım. Şans eseri dolaşırken bi bilişim dükkanı buldum. Anlattım durum böyle böyle diye adam tanıdık çıktı. Normalde kurumlara hizmet veriyormuş ama 70 Tl'ye ayarladım dedi. Bu kadar zormuydu yani bi adaptör almak.

BeğenFavori PaylaşYorum yap