Ekran kartı almadan LOL oynamak için bir pc toplayacağım
işlemci: Amd A10-7850K 3.7GHz Soket FM2+ İşlemci + R7 GPU
anakart: MSI A88X-G45 GAMING Amd A88X 2400MHz(OC) DDR3 Soket FM2+ ATX Anakart
bu kombinasyon için ne diyeceksiniz yok bu fiyatlara başka bir öneriniz var mı?
lol için yeter, psu ve kasanız varsa değiştirmeyin yoksa en ucuzundan psu'lu kasa alıp geçersiniz
LOL'u ben eski notebookta oynuyordum, i5, intel ekran kartı ve 4 gb ram ile. Sıkıntı olmuyordu.
7850k Batllefield4 ü 720p de medium oynatıyor. LOL en az 100fps de 1080p de oynarsın yüksek detayda 🙂 Çok iyi sistem. Hatta ilerde güçkü gibi bir kart alıp çok iyi performans da alırsın diğer oyunlarda. İşlemci besler
ekran kartını yükseltse de bi yerden sonra işlemcinin yetmeyeceğini düşünüyorum. Tabii lol için değil sizin bahsettiğinz ilerdeki senaryoda
Darboğaz yapmaz tek gpu da , slı ya da crossfire yaparsan darboğaz yapar. Technopatta bununla ilgili çok güzel testler var.
A10 7700k var rahat lol oynuyorum.