Şuana kadar ki #steamindirimleri yüzümü asla güldürmedi. Umarım beklerken zararlı çıkmam ama bu fiyatlardan da almak pek mantıklı gelmiyor.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ets2 ve skyrim fena değiller, ayrıca spintires da güzzel
ETS 2 var şuanda beklediğim indirimler Sprintires, Test Drive Unlimited 2 , Splinter Cell Black List fakat çok kötü indirimler var. Sprintires sepette şuanda %66’dan daha fazla indirim alacağını düşündüğüm için hala almadım bekliyorum.
İndirim başladığından beri Witcher 2 belki %75 olur diye bekliyorum, badge almak için kartlarını craftlamayı planladığım için birazcık daha ucuza getirmeye çalışıyorum oyunu 🙂
11 gün var daha gelecektir güzel indirimler.
inşallah o indirimler codemasters oyunlarına da uğrar 😉
Farming Simulatör benimde aklıma yatıyor fakat bir yandan da fazla oynamayacağım oyuna o kadar para vermek mantıksızlık gibi geliyor.
Bundan sonra kendim bir karar aldım eğer oynamayacaksam ve güzel indirim yoksa fazla para vermekten çekiniyorum. Hesabımda bir sürü oyun var sorsan 15 tanesini anca tamamıyla oynamışımdır.
Payday 2 %75 bekliyorum bakalım 😀 DLC leri toplayacağım ama ısrarla inmiyor.