Batuhan Kabakci @batuhan-kabakci 13 Aralık 2014 - 23:23 2 saatlik 1080p film izledikten sonra bilgisayarımın kalan pil süresi 😀 @gamsizm BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 16 Batuhan Kabakci @batuhan-kabakci Bu arada super computer felan kullanmıyorum alt tarafı DELL INSPIRION 5521 😀 13 Aralık 2014 - 23:27 Yanıtla Beğen Kendi Fikri @kendifikri Kardeşiminkinden 😀 13 Aralık 2014 - 23:39 Yanıtla Beğen Batuhan Kabakci @batuhan-kabakci 20 hücreli lidyum pil 😛 😀 13 Aralık 2014 - 23:28 Yanıtla Beğen Batuhan Kabakci @batuhan-kabakci 62 saate düştü ya, pil ölmüş artık 😀 13 Aralık 2014 - 23:29 Yanıtla Beğen Muhammet UÇAR @haypurtiryading Macbook Air önünde eğildi. 13 Aralık 2014 - 23:30 Yanıtla Beğen 1 Nihat Aloğlu @nihat-aloglu ben yanlış mı görüyorum 71 saat mi yazıyor 13 Aralık 2014 - 23:30 Yanıtla Beğen 1 Batuhan Kabakci @batuhan-kabakci Şuan benim bildiğim en çok şarjı uzun giden o idi 12 saat ile.5-6 kat fark attım heralde 😀 13 Aralık 2014 - 23:31 Yanıtla Beğen SerhatSoylemez @serhatsoylemez Kıskandıran paylaşımlar 🙁 13 Aralık 2014 - 23:32 Yanıtla Beğen Batuhan Kabakci @batuhan-kabakci cevap geliyor şimdi... 13 Aralık 2014 - 23:34 Yanıtla Beğen Kendi Fikri @kendifikri %43 te 71 saatse bunun şarjı 150 saat mi gidiyor.Günlerce yani ? 13 Aralık 2014 - 23:35 Yanıtla Beğen Batuhan Kabakci @batuhan-kabakci 😀 13 Aralık 2014 - 23:36 Yanıtla Beğen Kendi Fikri @kendifikri saat ile dakikayı karıştırmış sanırım laptop. 😀 13 Aralık 2014 - 23:38 Yanıtla Beğen Muhammet UÇAR @haypurtiryading Beyler nükleer pil haberlerindeki notebook bu sanırım. 13 Aralık 2014 - 23:38 Yanıtla Beğen 1 Batuhan Kabakci @batuhan-kabakci Geleceğin teknolojisini gören masum bilgisayar 😀 reaktör parçalayarak enerji çıkartıyor mübarek 😀 13 Aralık 2014 - 23:41 Yanıtla Beğen arandur @arandur Hepimiz füzyon pillere geçtik, nedir bu garibanlık 🙂 13 Aralık 2014 - 23:42 Yanıtla Beğen window Ts @window Hata değildir ayarlarıyla oynamıştır .P 14 Aralık 2014 - 00:10 Yanıtla Beğen İptal
Bu arada super computer felan kullanmıyorum alt tarafı DELL INSPIRION 5521 😀
Kardeşiminkinden 😀
20 hücreli lidyum pil 😛 😀
62 saate düştü ya, pil ölmüş artık 😀
Macbook Air önünde eğildi.
ben yanlış mı görüyorum 71 saat mi yazıyor
Şuan benim bildiğim en çok şarjı uzun giden o idi 12 saat ile.5-6 kat fark attım heralde 😀
Kıskandıran paylaşımlar 🙁
cevap geliyor şimdi...
%43 te 71 saatse bunun şarjı 150 saat mi gidiyor.Günlerce yani ?
😀
saat ile dakikayı karıştırmış sanırım laptop. 😀
Beyler nükleer pil haberlerindeki notebook bu sanırım.
Geleceğin teknolojisini gören masum bilgisayar 😀 reaktör parçalayarak enerji çıkartıyor mübarek 😀
Hepimiz füzyon pillere geçtik, nedir bu garibanlık 🙂
Hata değildir ayarlarıyla oynamıştır .P