Selamlar. Windows 7 işletim sistemini kurdum, kullanıcılara sıfır yetki vermek istiyorum, ne önerirsiniz? Toolbar vs. girmesin. Annem kullanacak zaten, Youtube, Hurriyet vs. girer ancak. Teşekkürler
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
http://www.thewindowsclub.com/how-to-prevent-users-from-installing-programs-in-windows-7
Bu var, işe de yarar ama atıyorum, kendini Chrome'a ekler mi?
İnsan annesine böyle muamele etmemeli.
@alisirinoglu Yorumu yaptığım kişi benim arkadaşım.
@alisirinoglu 🙂 Arkadaşız, sıkıntı yok 🙂 Gerçi onun yüzünden başıma gelmeyen kalmadı ya, neyse 😛 Bu arada, Emre, sıkıntı şu: Annem kullansa sadece, sorun olmaz. Evde, 7, 3 ve 1 yaşlarında 3 tane torun var. İkisi zaten kullanıyor bilgisayar, diğeri de yakında kullanır. 3 yaşında olan Youtube açıp, çizgi film falan izliyor ama oyun falan açıp, toolbar vs. yüklerlerse sıkıntı. Ben de çok uğraşamasınlar istiyorum, özellikle bu toolbar, ask, yandex falan yüklenemesin istiyorum 🙂
@spectrum sanırım deep freeze tarzı bir şey işinişzi görür.pcyi açıp kapatınca ilk haline dönüyor
Teşekkürler, deneyeyim. Ama o da tam işimi görmüyor aslında 🙂 Yani dosya falan kaydedeceklerse etsinler, spy falan bulaştırmasınlar yeter 🙂
Veysel kullanıcı yetkilendirmesi ile yapabilirsin. Pro ise kullanıcı ayarlarından annene account aç, administrator değil normal user yap yetkilendirmeleri izle.
@emre_cestel hallettim, aynen açtım, user açınca neden bilmiyorum ama yavaşlama oluyor. Umarım sorun olmaz. Zaten imaj aldım, sorun olursa 10 dakikada yüklerim 🙂