Windows phone 8.1 preview for developers için bu gece gelen güncelleme ile sürüm numarası 8.10.14219.341 e ulaştı. Ama işin numarası rakamlarda değil. Şükürler olsun ki sonunda hücresel veriyi açıp kapayan düğmeyi hızlı işlem merkezine yerleştirmeyi akıl edebildiler. Bu sayede 3. parti yazılımdan da sonunda kurtuldum 🙂 Ayrıca bu güncelleme, kuvvetle muhtemel olarak, Avrupa için bahsi geçen Cortana etkinleştirmesini de getirdi.
@gamsizm @leventp @hkellecioglu @lawnmower



Herhalde windows 10 a yaparlar ama bu hızla ben wp de kalır da görebilirmiyim onu bilemem 😀 Uzun zamandır wp savunan ve direnen biri olarak, hala profesyonel fotoğrafçılık yazılımlarının mağazaya gelmeyişi, otg desteğinin olmayışı artık beni yavaş yavaş soğutmaya başladı 🙁 Gelişecek yeni atılımlar var evet, ama hala yazılım firmaları ya hiç girmiyor ya da en son wp ye çıkartıyorlar tüm yazılımları. Bill amca da babamın oğlu değil bir yerden sonra mağdur olmaktan bıktım. Adam gibi DSLR kumandaları yok. Hatta hiç yok. Bir ara go-pronun yazlılımı vardı sonra ne hikmetse o da kalktı. Wireless fotoğraf transferi programları yok. Bıktım artık yahu. Her reklam çekimine eşşek kadar laptop götürüp USB den bağlamaktan bıktım...
Çare android,
xperia z halen gecerli bir telefon
L.P.
Adroid kasıyor her şekilde ve daha uygun fiyara en iyi F/P windowsda var.
WindowsPhone'a en son gelmesi hususunda bazı istisnalar da gördüm. Örneğin PhotoMath isimli güzel uygulama henüz daha Android'e gelmedi 🙂
https://photomath.net/
İşte istisna diyoruz 🙁 😀 Gerçekten androidçilerin ne hissettiğini şimdi anlıyorum. değişik bir his. Sizde yok canım anlayamazsınız 😛 😀
@baris_ozkok abi wp seven biri olarak seninde wp kullanman beni mutlu etti bilgi paylaşımı yapmak iyi oluyor yenilikler hakkında...
Aynen kardeşim. Kullanan kişi az ve bilgi kaynağı kısıtlı. Bilgi paylaşımına hepimizin ihtiyacı var.
Simetri takınsı olan biri olarak hücresel verinin baş harfinin küçük olması gözüme batıyor 😀
hücre ya belki onu düşünüp bize özel yaptılar 🙂
wp8 kisiler listesini , google contacts ile senkronize eden oldumu aranizda? 8.1 ile senkronize sorunlu gibi sanki?
Bir Windows Phone hayranı ve kullanıcısı olarak hep buradayım. @baris_ozkok
Wp konusunda bayağı kafa yordum sorunu olan sorabilir.
Easy transfer her tür belge transferi için çok guzel pc ile aynı wifi uzerinden kolayca resimde paylaşırsınız.Rakipler firmalara para verip geçiktiriyorlar uygulama çıkmasını ayrıca google rakip gördüğünden parmağını kıpırdatmıyor yada engel oluyor.W10 ile bir sıçrama daha olucak ve kritik uygulama sayısı eşiği aşılırsa pastadan pay almak için mecburen gelicekler.Otg desteği OS sahibinin tekelinde isterse koyar ama appleda yok sd kart bile yok windows bu konularda daha esnek belki w10 ile oda gelir ama bir ucu usb diğer ucu micro usb bellekler bence en güzel çözüm.