Nokia N1, buram, buram iPad kokuyor. Neden böyle bi şey yapmış Nokia anlamadım.
#Nokia #N1


Nokia N1, buram, buram iPad kokuyor. Neden böyle bi şey yapmış Nokia anlamadım.
#Nokia #N1


Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Halbuki özgün tasarımlara imza atabilen bir firmadır.
Aynen öyle
Buraya gelerse sırf Nokiaya destek olsun diye alırım.
Şu anda piyasada bulunan modellerin patentleri muhtemelen Microsoft'un elindedir. Telefon bölümündeki mühendis ve tasarımcıları neredeyse tamamı ise Microsoft'a geçti. Elindeki az mühendis ve tasarımcıyla yeni model geliştireceğine piyasada bulunan hali hazırda beğenilmiş ve tutmuş modellerden esinlenmesi gayet normaldir.
Tamam doğru diyorsun da tıpa tıp aynısı olmuş. Bire bir aynısı değil de, biraz daha özgün bi tasarımla çıkmalıydı.
Biraz para kazanmaya başlarsa buradan, Apple tepesine biner hemen patent diye. 🙂 Ama bu sefer haksız diyemem. Çift taraflı micro usb kullanması da ayrı bir benzerlik katmış hani. 😀
Belli olmaz Apple bu. 🙂 Usb'de çift taraflı mı? O zaman tıpa tıp aynısı olmuş.
Bill Steve'den çalmıştı projeleri, aha işte tablette de appledan çaldı 😀