Teknoseyir de en azından logosuna 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı rötuşu yapıp bir yazı ile bayramımızı kutlasaydı güzel olurdu . #CumhuriyetBayramı
Son bir saat içinde 117 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
@hkellecioglu +1
katiliyorum ama cokda elzem degil sanal ortamda yaptigimiz tepkileri bence gercek hayatta uygulayarak daha gosterisli, dayanismali olacagini dusunuyorum bir logoya takilmamak lazim sokaklara cikmak bayraklarla dolasmak cumhuriyete sahip cikmak en guzeli.
Elbette doğru söylüyorsunuz , ama böyle ufak şeyler insanın hoşuna giden şeyler . Bir satır yazı yazıp da logoda ufak bir değişiklik hoş olmaz mıydı ?
yok artık google
@rugudesign çok güzel yapmış logoyu bunu alıp direk kullanabilrler mesela
http://teknoseyir.com/durum/214897
teknoseyir logosundaki "o" harfi ay yıldız olarak da değiştirilebilir sanki
Evet değiştirilebilir böyle bişey yapsalar güzel olur gerçekten
@klcmelih teşekkür ederim.
Bişey değil 🙂 @rugudesign
Yok canım öyle demeyelim , sürekli yeni içerik geliyor . Ama hani çok vakit almayacak bu ufak değişiklik hoş olurdu diye düşünüyorum .
Aynen katılıyorum
İlla bir yeni bir tasarıma gerek yok, bir köşeye hazır tasarımlardan birini bile koysalar olurdu :/ ya da bir karşılama mesajı filan...