Bugünden itibaren bununla oynuyorum bir süre. Logitech G502. G9x'e kıyaslayınca kesinlikle birkaç adım ileri gidilmiş. Tam otomatikten sniper'a geçerken benim seçtiğim iki DPI arasında geçici değişiklik yapan shift tuşu çok iyi düşünülmüş. Yazılımı da epey iyi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap