Tek sebep bu değil şimdi 🙂 System kaynağı deyince yüzüne bön bön bakacak milyonlarca iPhone kullanıcısı var. Ha tabi iPhone iyi değildir falan demiyorum, ama bu güne kadar gelmesinin asıl sebebi ikonik bir ürün olmasıdır.
iPhone kullanmadan nasıl biliyorsunuz bunu? 5s kullanıyorum ve en son güncellemede hiçbir sorun yaşamadım. Dışarıdan duyduğunuz bilgileri burada bir firmayı kötülemek için kullanmayın. Nasıl oluyor da stabilite konusunda Android ile bir tutuyorsunuz şaşıyorum doğrusu. Daha bugün arkadaşım geçen seneki Note 2'den sürekli donduğu için şikayet ediyor ve illallah ediyordu. Bende geçen seneki 5s var, en ufak takılma sorunu yaşamıyorum?
Bu tür yorumlara çok şaşırıyorum. Hacklenen iCloud ama millet hala Google'a çakıyor. Ha Google daha güvenli değil ama bu açıdan bence Apple'dan daha tehlikeli de değil.
@emrah-ozturk @gokhans19: iCloud'da firmanın kabahati var aynı şey değil; Tim Cook'un beceriksizliği, ilgili departmanın rezilliği sonucu sınırsız şifre deneme imkanı vermişler. Fakat senin elinde iCloud beni bozar arkadaş deme ve risk almama seçeneği var. Bugüne kadar kullanmadım örneğin.
Android'de ise uygulamamı yüklemen kafi. Şifre denememe gerek yok. Root edip garantiyi uçurmazsan engel de olamıyorsun. Sana bir seçim hakkı vermiyorlar. Rehberin bende, fotoların bende, arama kayıtların bende. Belki mikrofonun ve kameran da bende. Daha kötüsü nette bunu gündeme getiren yok. Herkes şöyle iyi böyle iyi diye palavra sıkıp duruyor. Bir de kalkıp iCloud'u gündeme getirip onunla cevap veriyorsunuz. Anlaşılır gibi değil.
Canım taş gibi telefonlarla iPhone'a beş basıp piyasadan silmeleri mümkün. Ama aptal firmalar ve umarsız tüketici yüzünden harcanıyorlar. Şu M8'e bakıp bakıp insan şaşkına dönüyor.
@paralelport Hocam yorumlarında haklısın. Ama öyle yada böyle Apple da hata yaptı. Ben iPhone'u beğenirim, kullanırken çok iyi işimi gördü. Ama işte M8 benim arayışıma daha iyi cevap veriyor. Bu arada kimse iPhone'u silemez bence, anca kendi hatalariyla kayıp verir, iş modelleri çok iyi ve bu iş modelinin doğası gereği bir tane daha aynı güçte ürün var olamaz. Ben bilinçli bir kullanıcıyım, bilgilerimi kaptıracak uygulama kullanmıyorum. Ama öyle yada böyle internete açık bir cihaz risk altındadır.
@emrah-ozturk Skype da mı kullanmıyorsunuz 🙂 Şaka gibi bir durum. Kendim bu M8'i kullanacak olsam dert etmem de akrabam kullanacak ve bu tarz erişim şu bu işlerini takip etmesi hayal.
Ios 8 güncellemesi şu an en son iPhone 4s'e verildi. iPhone 4s 3 yılık telefon? iPhone'u arkadaşlarının kullanmasıyla olmaz, kendin kullanmadan bilemezsin. 36 ay etmiyor mu 3 yıl? Ben mi yanlış biliyorum?
Ben genelde videoları izleyip çıktığımdan bu tür yazılara pek bakmıyorum. Biraz önce teknoseyir gündemi ''mizah'' seçeneğini görünce bi girip bakayım dedim. Tabi buraların konseptini bilmiyorum mesela arkadaş oraya bir anket sonucunu mizah penceresinden koymuş. Bu çerçevede, yorum yapanlar, tercihlerini ''ben android seçiyorum, iphone seçiyorum'' veya '' android kötü, iphone kötü'' diye belirterek katılmaları mı gerekiyor yoksa gülüp geçmeleri mi gerekiyor? Zira fotoğrafa bakılırsa anket gerçek değil mizahtır ama arkadaşlar o ankete dahil olmuş :). Ücretsiz korsan yazılım 🙂
@complex Tartışıcam illa diyosun yani 🙂 iPhone alıp kullandım, beni kesmedi. Donanımın ne olduğunun ne önemi var, HTC One ile iPhone aynı para işte, ve HTC One bana göre çoook daha keyifli. Ha iPhone6 alsam onu da keyifle kullanırım ama HTC One M8 daha fazla tatmin eder beni.
Yazılımı stabil ve sistem kaynaklarını verimli kullanıyor. Bu güne kadar gelmesinin tek sebebi budur.
Tek sebep bu değil şimdi 🙂 System kaynağı deyince yüzüne bön bön bakacak milyonlarca iPhone kullanıcısı var. Ha tabi iPhone iyi değildir falan demiyorum, ama bu güne kadar gelmesinin asıl sebebi ikonik bir ürün olmasıdır.
İphone olsun 2 yıl eski donanım olsun , eğilip bükülsün . Ama panpa 3 bin lira verilir İphone'ya ..
ne alıyon araba mı alıyon ?
Bu ne kalitesiz görsel illaha remake yapacağım.
iPhone kullanmadan nasıl biliyorsunuz bunu? 5s kullanıyorum ve en son güncellemede hiçbir sorun yaşamadım. Dışarıdan duyduğunuz bilgileri burada bir firmayı kötülemek için kullanmayın. Nasıl oluyor da stabilite konusunda Android ile bir tutuyorsunuz şaşıyorum doğrusu. Daha bugün arkadaşım geçen seneki Note 2'den sürekli donduğu için şikayet ediyor ve illallah ediyordu. Bende geçen seneki 5s var, en ufak takılma sorunu yaşamıyorum?
Bence tartışma 🙂 2013 Nisan'da aldığım HTC One M7 hala yağ gibi akıyor.
İnsanlar niye Android alır: "kişisel bilgilerinin mahremiyetine önem vermedikleri ya da bunun daha ne olduğunu dahi bilmedikleri için".
4.4.2 sonrası başka yoruma gerek yok.
Bu tür yorumlara çok şaşırıyorum. Hacklenen iCloud ama millet hala Google'a çakıyor. Ha Google daha güvenli değil ama bu açıdan bence Apple'dan daha tehlikeli de değil.
Ne yapsınlar. iPhone alıp bütün internet ortamına çıplak resimlerinimi saçsınlar.
@emrah-ozturk @gokhans19: iCloud'da firmanın kabahati var aynı şey değil; Tim Cook'un beceriksizliği, ilgili departmanın rezilliği sonucu sınırsız şifre deneme imkanı vermişler. Fakat senin elinde iCloud beni bozar arkadaş deme ve risk almama seçeneği var. Bugüne kadar kullanmadım örneğin.
Android'de ise uygulamamı yüklemen kafi. Şifre denememe gerek yok. Root edip garantiyi uçurmazsan engel de olamıyorsun. Sana bir seçim hakkı vermiyorlar. Rehberin bende, fotoların bende, arama kayıtların bende. Belki mikrofonun ve kameran da bende. Daha kötüsü nette bunu gündeme getiren yok. Herkes şöyle iyi böyle iyi diye palavra sıkıp duruyor. Bir de kalkıp iCloud'u gündeme getirip onunla cevap veriyorsunuz. Anlaşılır gibi değil.
Canım taş gibi telefonlarla iPhone'a beş basıp piyasadan silmeleri mümkün. Ama aptal firmalar ve umarsız tüketici yüzünden harcanıyorlar. Şu M8'e bakıp bakıp insan şaşkına dönüyor.
@paralelport Hocam yorumlarında haklısın. Ama öyle yada böyle Apple da hata yaptı. Ben iPhone'u beğenirim, kullanırken çok iyi işimi gördü. Ama işte M8 benim arayışıma daha iyi cevap veriyor. Bu arada kimse iPhone'u silemez bence, anca kendi hatalariyla kayıp verir, iş modelleri çok iyi ve bu iş modelinin doğası gereği bir tane daha aynı güçte ürün var olamaz. Ben bilinçli bir kullanıcıyım, bilgilerimi kaptıracak uygulama kullanmıyorum. Ama öyle yada böyle internete açık bir cihaz risk altındadır.
@emrah-ozturk Skype da mı kullanmıyorsunuz 🙂 Şaka gibi bir durum. Kendim bu M8'i kullanacak olsam dert etmem de akrabam kullanacak ve bu tarz erişim şu bu işlerini takip etmesi hayal.
Skype kullanmıyorum, direk arıyorum ben 🙂
Ios 8 güncellemesi şu an en son iPhone 4s'e verildi. iPhone 4s 3 yılık telefon? iPhone'u arkadaşlarının kullanmasıyla olmaz, kendin kullanmadan bilemezsin. 36 ay etmiyor mu 3 yıl? Ben mi yanlış biliyorum?
Ben genelde videoları izleyip çıktığımdan bu tür yazılara pek bakmıyorum. Biraz önce teknoseyir gündemi ''mizah'' seçeneğini görünce bi girip bakayım dedim. Tabi buraların konseptini bilmiyorum mesela arkadaş oraya bir anket sonucunu mizah penceresinden koymuş. Bu çerçevede, yorum yapanlar, tercihlerini ''ben android seçiyorum, iphone seçiyorum'' veya '' android kötü, iphone kötü'' diye belirterek katılmaları mı gerekiyor yoksa gülüp geçmeleri mi gerekiyor? Zira fotoğrafa bakılırsa anket gerçek değil mizahtır ama arkadaşlar o ankete dahil olmuş :). Ücretsiz korsan yazılım 🙂
@complex Tartışıcam illa diyosun yani 🙂 iPhone alıp kullandım, beni kesmedi. Donanımın ne olduğunun ne önemi var, HTC One ile iPhone aynı para işte, ve HTC One bana göre çoook daha keyifli. Ha iPhone6 alsam onu da keyifle kullanırım ama HTC One M8 daha fazla tatmin eder beni.