Anime izleyen teknoloji aşıklarını görebilirmiyim nerdesiniz otakular 😀 favori animenizi de yazarsanız sevinirim animeyle ilgili tsye özel şeyler yapmayı planlıyorum sohbet ederiz ayrıca bekliyorum 😀
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Niye mümkün değil mi tekolojiyle ilgilenen insanların anime izlemesi teknolojiyi seviyoruz diye robotlaşmadık ya 🙂
Simyacı mı ne vardı on numaraydı yalnız kısa gelmişti bana.
Fullmetal Alchemist mi ? o kısa değildi sanki ya 😀
naruto ve fairy tail izlerim, one piece'den NEFRET ederim
One piece çocuksu evet ama kendi içinde bir mantığı var uzun süre izlemeyince garip geliyor sevilmemeye müsait yani 😀 fairy tail kendini tekrar etmese çok daha iyi olabilirdi bence bu arada sao hakkında ne düşünüyosun 😀
L ölene kadar muhteşemdi ama gerisine katlanamadım benimsemiştim L i madem light yakalanacaktı sonunda L yapsaydı daha bi mutlu olurdum izlemedim gerisini okudum
Yu-Gi-Oh izle doymaktan bıkmayacaksın
Yu-Gi-Oh un çevirmenliğini yapıyordum geçen yaz bir duello atarız 😀
o dizide herşey düellodan ibaret değil onun bi felsefesi var
haikyuu ve abarenbou yu ilk deva duydum hikayeleri nedir ?
Ben spor animesi sevmiyorum ama Anime yayınlayan bir kanal varmı sormak istedim 😀
Dün gördüm ancak gayet kalitesiz bana sıradan çizgi film havasu veren bir animeydi sen hangi populer serileri gördün
Ben mangaya ısınamadım daha kaliteli olduğu söyleniyor ama ben olayın olduğunu hissedemiyorum
Olabilir de bukadar az ilgi beklemiyordum 😀
yu-gi-oh hayranıyımdır ama ilk nesil yugi muto hayranıyım 😀
Ben de asillikten çocuksuluğa doğru gitti karakterler son sezondaki soytarı resmen
yeni favorim;
http://www.youtube.com/watch?v=I31QP4SE3Gw
Ben bu animenin konusuna bayılmıştım ama yorumlar hep olumsuz yöndeydi başlamadım sana göre nasıl
Bizim arkadaşlar da izliyordu. Bana da izle izle dediler. Göz ucuyla bakayım dedim de hiç bana göre değil. Benim ilk ve son animem POKEMON kari kaçe mon! 😀
Pokemon efsanedir ama bana göre zayıf bir yapım sevdiğin türü yaz sana sevdiğin türe göre anime önereyim bir daha bırakamazsın 😀
@ptseeker
valla icinde bilimkurgu ve mecha oldugu icin izliyorum ; sidonia no kishi ikinci sezonda batirmazsa kült olabilir..
@teknociger
Sword Art Online ve onun 2. sezonu Gun Gale Online ve Accel World bilim kurgunun başyapıtlarıdır bence mutlaka izlemelisin ve spoiler yememeye özellikle dikkat et çok seviceksin
@teknociger sidonia no kishi 2. sezon cıkıyor yakında
bu gece projeksiyonda deniyecegim;
http://www.youtube.com/watch?v=2uMNtOQOaLU
hikayesi ilgi çekici ancak çizimler hayal kırıklığı Sao hakkında düşüncelerini söylersen sevinirim izledikten sonra turkanimeden izleyeceksen 1. sezon olduğuna emin ol 😀
Osman Öztürk @ptseeker
tesekkur ederim;
7 aylik postu canlandirdin, accel world indirdim kenarda bekliyor, ales sonrasi ona baslarim artik 😉